• Deelnemen Make-A-Wish

Word ook sponsor van het initiatief Jonathan – Make-A-Wish

Om zo veel mogelijk wensen te kunnen vervullen, werken Jonathan en Make-A-Wish Nederland samen met diverse sponsors. De sponsors van het initiatief Jonathan – Make-A-Wish hebben maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staan en zetten een deel van hun financiële middelen, producten, personeel, diensten en/of kennis in om Make-A-Wish Nederland en v.v. Jonathan te ondersteunen bij het vervullen van wensen.

Toen Erik Driebergen hoorde over de samenwerking van Jonathan met Make-A-Wish raakte hij direct enthousiast en omarmde dit initiatief onmiddellijk. “De Broekhuis Groep heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staan. Als Jonathan, onder andere door shirtreclame voor Make-A-Wish, laat zien dat zij oog heeft voor meer dan voetbal alleen, dan wil ik dit initiatief graag ondersteunen. Op deze wijze ondersteunt Broekhuis Zeist zowel Make-A-Wish Nederland als de voetbalvereniging Jonathan.”

De onderstaande sponsors hebben het mogelijk gemaakt dat Make-A-Wish standaard op ons wedstrijdtenue staat gedrukt:

- Broekhuis Zeist (www.broekhuisgroep.nl/volvo/zeist)

- Driessen Food (www.driessenfood.nl)

- Evident Bouw (www.evidentbouw.nl/zeist)

- Flitz Media (www.flitzmedia.nl)

- SpiegelGroep (www.spiegelgroep.com)

- Wessels Zeist (www.wessels-zeist.nl)

Wat is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)?

Maatschappelijk verantwoord ondernemen betekent dat u naast het streven naar winst ook betrokken en verantwoordelijk bent voor uw omgeving. Daarbij leidt MVO tot betere resultaten voor zowel het bedrijf als desamenleving. Kortom MVO loont!

Voordelen MVO

- MVO zorgt voor positieve publiciteit

- MVO verkleint uw ondernemersrisico's

- MVO biedt marktkansen

- MVO maakt van u een aantrekkelijke werkgever

Waarom samenwerken?

- De activiteiten van v.v. Jonathan en van Make-A-Wish Nederland zijn concreet en tastbaar.

- Het spreekt een grote doelgroep aan want het is dichtbij. Voor Make-A-Wish Nederland geldt dat alle wenskinderen uit Nederland komen en 75% van alle wensen wordt in Nederland vervuld. Jonathan vervult sinds jaar en dag en grote rol in de Zeister samenleving.

- Make-A-Wish Nederland en v.v. Jonathan werken ieder met ruim 400 vrijwilligers.

Wij denken graag met u mee!

v.v. Jonathan

E-mail: sponsorcommissie@vvjonathan.nl