• Leuk dat je geinteresseerd bent in voetballen bij vv Jonathan! Maak hieronder een keuze.

• Meld je aan voor de voetbalclinic van woensdag 17 juni 14.00 tot 15.00 uur met Rianne Schorel.
    • Wil je al gelijk lid worden? Dit kan eenvoudig door hier te klikken.
    • Als je nog twijfelt, vul dan het formulier in voor meer informatie of om een keer vrijblijvend te kunnen meetrainen.

Wie weet tot gauw bij Jonathan!

• Aanmelden Clinic Rianne Schorel

• Informatie aanvragen

• Over Rianne Schorel

Rianne Schorel is ex profvoetbalster die onder meer voetbalde als spits bij ADO Den Haag en op hoog niveau in de Amerika gevoetbald heeft. Ook haalt Rianne de selectie van het Nederlands Elftal. Rianne gaat de meiden en vrouwen bij Jonathan helpen zich nog verder te ontwikkelen.

Rianne is, samen met haar tweelingzus Nanja oprichster van MOVE THE BRAIN. Gedreven door hun eigen persoonlijke ervaring en Nanja haar medische kennis (20 jaar) wilden zij het onmogelijke mogelijk maken door positiviteit voor hen te laten werken. De manier waarop zij geleerd hebben de obstakels uit hun leven te overwinnen, willen zij graag delen met anderen die ditzelfde verlangen hebben en vanuit deze basis is Move The Brain ontstaan.