• Team S (Scheidsrechters)

Jonathan Team S (Scheidsrechters)

Om de meer dan 40(!) thuiswedstrijden wedstrijden die wekelijks gespeeld worden op Jonathan in goede banen te leiden, zijn scheidsrechters nodig. Veel meer scheidsrechters dan Jonathan nu ter beschikking heeft. Daarom zijn we op zoek naar nieuwe helden voor Jonathan Team S.

Aan welke eisen moet ik voldoen om scheidsrechter te kunnen worden?

Voetballiefhebbers van alle leeftijden die het leuk vinden om wedstrijden in het amateurvoetbal goed te laten verlopen, komen in aanmerking. Het belangrijkste is dat je ervoor wilt zorgen dat het plezier in het voetbal voorop blijft staan en dat beide teams met een glimlach het veld af stappen.

Krijg ik ook een opleiding?

Wij zorgen ervoor dat je goed uitgerust in het veld staat. Afhankelijk van jouw ervaring en kennisniveau varieert dat van een interne coaching door een van de ervaren scheidsrechters tot het volgen van een officiƫle scheidsrechters-cursus.

Als het leiden van wedstrijden je bevalt, is er bovendien de mogelijkheid om op hoger niveau te fluiten. De KNVB biedt diverse cursussen aan voor enthousiastelingen die graag hogerop willen.

Welke teams ga ik fluiten? Jij kunt de leiding krijgen over wedstrijden van de allerjongsten, maar ook over wedstrijden van de senioren. Die keuze is volledig aan jou en afhankelijk van de planning en de voor jou beschikbare data en tijden.

Aanmelden

Zie jij jezelf op een van de onderstaande posities staan? Stuur dan een e-mail naar TeamS@vvjonathan.nl en word een held van Jonathan Team S.