• Op vrijdag 12 april organiseert de Jonathan Business Club het vv Jonathan – Make-A-Wish Gala

Het vv Jonathan Businessclub - Make-A-Wish Gala biedt u (en uw gasten) een feestelijke avond met wervelend entertainment in de gezellige ambiance van Studio A12 in Bunnik.

Onder het genot van een heerlijk 4 gangen diner en spetterende optredens van De Bikini Blues Band (voormalige Hermes House Band) en diverse andere acts willen we samen komen om een aantal wensen in vervulling te laten gaan bij Make-A-Wish en voor Jonathan.

• Er zal onder leiding van veilingmeester Jeroen Paul Nijmeijer een bijzondere veiling worden gehouden. Op zowel grote als op kleine stukken kan naar hartenlust worden geboden.

De opbrengst van deze avond zal deels ten goede komen aan de maatschappelijk partner van vv Jonathan, Stichting Make-A-Wish Nederland. Met het geld zullen zij de liefste wens vervullen van ernstig zieke kinderen tussen de 3 en 18 jaar. Het andere deel van de opbrengsten zal worden besteed aan een initiatief voor Jonathan.

Op deze feestelijke avond willen we samen met u het verschil maken voor een grote glimlach bij meer kinderen. Kinderen bij Make-A-Wish en kinderen bij Jonathan. Bent u erbij?

Voor de deze speciale avond is er slechts een beperkt aantal tafels geschikt voor 10 personen a raison van 1250 per tafel. Ook zijn er enkele plaatsen beschikbaar a raison van 150e per stoel. Reserveren kan via gala@vvjonathan.nl of via de leden van de sponsorcommissie.

Wilt u er zeker van zijn dat u deze avond mee kunt maken, reserveer dan snel uw tafel of stoel.