• Onderscheidingen

Zonder verleden geen heden. De commissie interne- en externe communicatie heeft een lijst samengesteld van mensen die binnen onze vereniging op wat voor manier dan ook zijn onderscheiden. Hierbij hebben we onderscheid gemaakt in de categorieën Erevoorzitter, Erelid, Leden van Verdienste en Waarderingspeld. Daarnaast vermelden wij ook de Vrijwilligers van het Jaar, een onderscheiding die vanaf 2001 is ingevoerd. Bij de samenstelling zijn wij zeer zorgvuldig te werk gegaan.

Jubileumboeken zijn uitgespit en de ledenadministratie is overhoop gehaald. Daarbij gaat er veel dank uit naar Dick Putman en de overleden Dirk Vonk die voor deze rubriek hun expertise ter beschikking hebben gesteld. Wij pretenderen echter niet dat de lijst foutloos en compleet is. Mocht u hiaten ontdekken of mensen missen op de lijst, meldt u dit dan via ons e-mailadres: redactie@vvjonathan.nl.