• Jonathan Shop

De shop is elke zaterdag open van 09.30 tot 11.30 uur,

behalve bij algehele afgelasting en tijdens de schoolvakanties.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De dames van de shop doen een oproep:

Iets doen voor je club, die van je kind of partner……………

Heb je iedere vier tot zes weken op zaterdagochtend twee uurtjes over die je goed wilt besteden? Of ben je op woensdagmiddagen beschikbaar?

Word dan vrijwilliger in de Jonathanshop!

Het huidige vaste team van vrijwilligers is hard toe aan uitbreiding. Wil je ook een bijdrage leveren aan het reilen en zeilen van de club, mensen ontmoeten in allerlei leeftijdscategorieën en lijkt het je leuk om ervoor te zorgen dat iedereen in de winkel vindt wat hij of zij nodig heeft, neem dan contact op met Merina Bruggeman of Anita Henschen via info@vvjonathan.nl. Zij vertellen je graag meer.

De shop is gesloten bij algehele afgelasting en tijdens de schoolvakanties.

Er kan alleen nog maar met PIN betaald worden, niet meer contant!!

Indien u specifieke verkoophulp vragen heeft, kunt u deze richten aan: Jonathanshop@vvjonathan.nl

Voor de gehele collectie verkrijgbaar in de shop klik hier

Het shopteam.