• Helden

Jonathan is op zoek naar nieuwe helden

Kom jij het communicatie-team van Jonathan versterken in Team C of het scheidsrechters-team in Team S? Dan ben jij onze held!

Jonathan Team C

Met maar liefst circa 1400 leden is vv Jonathan de grootste voetvalvereniging in Zeist. Naast de spelende leden hebben we te maken met een grote groep ouders, trainers, leiders/coaches en bezoekers die allemaal op de hoogte willen blijven van de voor hen relevante en vooral ook leuke voetbalzaken. En daar is hulp van enthousiast communicatietalent (in de breedste zin van het woord) bij nodig voor het dynamische Team C(ommunicatie).

Jonathan Team S

Maar er valt niets te communiceren voor Team C en er kunnen geen wedstrijden worden gespeeld op Jonathan als er geen nieuwe scheidsrechters worden gevonden. Want om de ontelbare wedstrijden op Jonathan in goede banen te leiden, zijn meer scheidsrechters nodig. Veel meer scheidsrechters! Meld jij je aan voor Team S(cheidsrechters), dan ben je onze held en zorgen wij ervoor dat jij alle hulp krijgt die nodig is om zo spoedig mogelijk als bekwame scheidsrechter in het veld te staan.

Wil jij weten wat het precies inhoudt en hoe je een held van Jonathan Team C of Team S wordt? Klik op Team C of Team S en lees dan snel hier verder en ontdek hoe je, zonder dat het je veel tijd kost, het verschil kunt maken!

Sportieve groet,

Arnaud Miltenburg