• Informatie over de start Grote Clubactie

Beste Jonathanners,

Zoals jullie wellicht voorbij hebben zien komen op de website en op onze social media, is afgelopen zaterdag, buiten de start van de competitie, ook de verkoop gestart van De Grote Clubactie 2020.

We hebben vanuit Jonathan ervoor gekozen om dit jaar ons uiterste best te doen om in 2021 een schitterende manier te vinden om ons 75-jarig jubileum te vieren, samen met jullie. Binnenkort zal iedereen de mogelijkheid krijgen zijn of haar ideeën aan te dragen voor dit prachtige jubileum, houd onze Instagram en Facebook accounts hiervoor zeker in de gaten!

Dit jaar zijn er 3 verschillende manieren om onze mooie vereniging te steunen via het verkopen van loten voor De Grote Clubactie:

❖ Via de traditionele lotenboekjes. Deze worden zsm door de trainers/coaches/leiders aan alle teams uitgedeeld (maar vraag er gerust om als het je te lang duurt!)

❖ Via online verkoop via clubactie.nl/lotkopen waar de koper Jonathan kan selecteren, en aansluitend jou als verkoper. Ieder lid van Jonathan heeft ook op het bij Jonathan bekende emailadres (bij jeugdleden veelal het e-mail adres van 1 van de ouders/verzorgers) een mail gekregen met een persoonlijke link en QR code, die supermakkelijk via whatsapp, facebook enz. Gedeeld kan worden. Super Corona-proof en snel! Check je spam-box als je de mail nog niet gezien hebt. Ze zijn zaterdag 19 september verzonden vanuit ‘Jonathanner’

❖ Als laatste is er nog de mogelijkheid om een Superlot te kopen. Dit lot kost 150 euro, waarvan 120 euro direct voor onze club bestemd is. Je kunt dit lot natuurlijk kopen als individu, maar ook als ondernemer of als team is het een waardevolle investering! Bij aanschaf van een Superlot komt iemand uit de Sponsorcommissie het lot persoonlijk overhandigen, én worden jullie op onze socials in het zonnetje gezet. Heb je interesse, vraag dan een lot aan via sponsorcommissie@vvjonathan.nl

De eerste 20 (!!) Superloten zijn al verkocht. Ook zijn de eerste 18 jeugdleden al begonnen met de online verkoop en samen goed voor 150 verkochte loten.

Aanstaande zaterdag liggen er voor alle thuisspelende teams lotenboekjes klaar bij het secretariaat, welke door leiders/coaches kunnen worden opgehaald en uitgedeeld. Mocht jouw team niet thuisspelen dit weekend en je wel al de boekjes willen ophalen, stuur dan even een mailtje naar sponsorcommissie@vvjonathan.nl of app naar 06-53291737 en we zorgen dat de envelop en/of het Superlot voor jouw team klaar ligt!

Doe jij ook mee om er dit jaar wéér een groter succes van te maken?

Sportieve groet,

De Sponsorcommissie, Irene, Stijn, Roy, Christiaan en Marco