• Grote Clubactie, de laatste week!

Kunnen we op jullie hulp rekenen?

De afgelopen 8 weken hebben we jullie al veelvuldig gevraagd om onderdeel te worden van Jonathans Grote Clubactie. De actie is regelmatig onder jullie aandacht gebracht via website, social media en zelfs via de nieuwsbrief en toch horen we van mensen dat ze het gemist hebben!

De actie loopt nog 2 weken. Tot 30 november kunnen de online loten worden verkocht en tot woensdag 2 december kunnen jullie de boekjes inleveren bij het wedstrijdsecretariaat van vv Jonathan.

Wat kunnen we samen nog doen de komende week?

• Van de 1500 leden is circa 10% actief online loten aan het verkopen. Als alle overige leden komende week ook nog 2 of 3 loten verkopen aan familieleden, vrienden of buren geven we vv Jonathan het steuntje in de rug wat in deze tijd zo ontzettend welkom is. Verkoop van online loten is supermakkelijk te doen via WhatsApp middels deze online link: Lotenverkoop Grote Clubactie vv Jonathan
    • Vraag ook je teamgenoten mee te doen, de komende week nog 1 of 2 loten te verkopen aan een ouder, een buurvrouw, een oom of vriend(in). Als alleen al alle jeugdleden dat nog doen kan dat de vereniging zomaar nóg 3000 euro opleveren!
    • Heeft je team nog geen Superlot? Probeer met elkaar (klein bedrag per persoon, of met hulp van ouders/ondernemers in het team) een Superlot te kopen of te verkopen. Dat kan heel eenvoudig via deze online link: Superlot Grote Clubactie vv Jonathan
    • Lever de lotenboekjes op tijd in! We hebben al de nodige boekjes ontvangen, maar horen ook nog over veel boekjes dat ze nog ergens thuis liggen. Zoek ze op en lever ze komend weekend in, het is de laatste kans om ze op tijd verwerkt te krijgen! Er zijn al veel lotenboekjes ingeleverd maar er liggen bij veel leden nog lotenboekjes thuis. Zonde als we deze niet kunnen meennemen in onze jacht op een mooi resultaat. De boekjes kunnen tot 2 december op de woensdagmiddagen en de zaterdagen ingeleverd worden bij het Wedstrijdsecretariaat.

• Wat valt er te winnen?

• Teamprijzen
    • Individuele prijzen voor beste lotenverkoper
    • Verkoop je voor 22 november minimaal 30 online loten dan ontvang je een tegoedbon van EUR 50,-***(te besteden bij 1 van onze 5 horeca sponsoren)
    • Wie het 2.500e online lot verkoop wint een Jonathan trainingspak/jas (?) en wie het 3.000e online lot verkoopt wint nieuwe voetbalschoenen ter waarde van maximaal EUR 150.

***Er zijn in totaal 20 bonnen te vergeven, 4 van elk restaurant dat meedoet. Er zijn nog 12 bonnen beschikbaar. Keuze op basis van beschikbaarheid.

• Wat hebben we al met elkaar gerealiseerd?

• 47 Jonathan teams hebben 1 of meer Superloten gekocht/verkocht
    • Er zijn al bijna 2.500 losse loten verkocht (een record!)
    • In totaal zijn er al 100 Superloten verkocht (nóg een record!)
    • 10% van onze leden is actief in de losse loten verkoop (dát kan nog veel beter!)

In 2019 bereikten we een recordbedrag van EUR 12.817,- en daarmee de 6e plek van Nederland. Help jij ons dit jaar misschien wel de top3 in?!

Met elkaar maken we het verschil & samen staan we sterk. Dank jullie wel en hopelijk tot snel langs de velden!

Team Sponsorcommissie

Irene | Roy | Christiaan | Stijn | Marco