• Beste ouders en spelers,

De afgelopen maanden hebben veel jeugdleden van Jonathan onze 1e elftal spelers begeleid bij de opkomst op het veld. Zij hebben met een vlag of fakkel de spelers een hart onder de riem gestoken voor de wedstrijden. En met succes! Ons 1e draait bovenin de competitie mee!

Om jullie te bedanken willen de spelers jullie een training aanbieden. Deze zal gegeven worden in de ochtend voor de "openingswedstrijd oud tegen nieuw" voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie. Deze training is vooralsnog gepland om 11 uur, afhankelijk van de aanmeldingen bekijken we of er een extra trainingsuur komt of dat het tijdstip aangepast wordt.

Deze clinic is voor al onze jeugdleden tot en met de JO13 teams. Opgeven kan via dit formulier. De spelers kijken uit naar jullie komst!

Met vriendelijke groet,

Het 1e elftal