• Jonathan Business Club

Waar voetbal en business samenkomen.

Sinds 2019 is de Jonathan Business Club (JBC) een feit. Wat begon met een kleine groep ondernemers binnen vv Jonathan, is inmiddels uitgegroeid tot een netwerk van bijna 50 lokale ondernemers actief in diverse branches.

Gemiddeld 4 keer per jaar komt de JBC samen voor een leuke activiteit, gepaard met een hapje en een drankje.

De afgelopen seizoenen hebben we voor onze leden en relaties bijvoorbeeld een schitterend Gala georganiseerd ten gunste van de stichting Make-a-Wish, waar vv Jonathan zich al jaren voor inzet. In een schitterende setting in Studio A12 is er ruim 100.000 euro opgehaald!

De JBC heeft inmiddels al diverse leuke en sportieve events georganiseerd waaronder: een (voet)golftoernooi met deelname van enkele (ouf)profvoetballers, een sloepentocht door de Utrechtse grachten, een culinaire Kitchenbattle, een unieke indoor Jeu de Boule wedstrijd en ook de recente Burger Drive Thru bij Kasteel Kerckebosch was een groot succes!

Verschillende samenwerkingen zijn al voortgevloeid uit dit mooie, diverse netwerk.

Ben jij ondernemer in regio Zeist e.o. en heb je een Groen-Wit hart? Neem dan eens contact op met Irene Luijendijk via +316 5343 1016 of via businessclub@vvjonathan.nl en we vertellen je graag meer over het lidmaatschap en de komende events en activiteiten!

• De JBC is zo'n mooie club mensen, iedereen gunt elkaar iets en het is altijd ongedwongen gezellig!

Marco Koetsier

• Werving nieuwe leden voor de Sponsorcommissie; Meld je aan!

Jonathans sponsorcommissie is momenteel een team van 6 betrokken Jonathanners. De commissie heeft zich afgelopen jaren bezig gehouden met allerlei activiteiten, zoals o.a. de JBC, de club van 100, de kruidnoten- en oliebollenacties en de Grote Clubactie, en ook als onderdeel van de feest-commissie.

Voor allerhande verschillende activiteiten zijn wij op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om zich, samen met ons, in te zetten om vv Jonathan te helpen al deze leuke dingen te blijven organiseren.

Heb je vragen of wil je je aanmelden als commissielid? Neem contact op!

• Marco Koetsier via +316 5329 1737 of sponsorcommissie@vvjonathan.nl