• 12 januari 2019; Broekhuis Volvo & Ford Wintertoernooi voor al onze jeugdleden

Dit voetbalseizoen zal er voor de tweede keer het "Broekhuis Volvo & Ford Wintertoernooi" georganiseerd worden! Dit seizoen wordt dit voor alle jeugdleden van Jonathan georganiseerd!

Het toernooi zal plaatsvinden op 12 januari. De Groene Welpen, JO8- en JO9-spelers worden om 9 uur verwacht. JO10-, JO11- en JO12-spelers starten om10.30 uur. Spelers vanaf de JO13 starten om 13 uur.

Spelers moeten zich individueel aanmelden via dit inschrijfformulier, er kan niet per team ingeschreven worden. De Welpen, JO8- en JO9-spelers spelen deze dag 6x6 op kwart veld, overige teams spelen 7x7 op een half veld. Teams worden samengesteld door de organisatie. De grote van de poules en duur van de wedstrijden is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Aanmelden kan tot 9 januari.

Exacte tijden, team- en poule-indelingen zullen in de week van het toernooi bekend worden gemaakt. Uiteraard zullen we ook nog een beroep doen op helpende handjes, alle hulp is welkom!