• Blijf actief en fit met behulp van onze partner Fysio Sport & Training Dijnselburg

Het zijn bijzondere tijden, tijden waarin het juist belangrijk is om fit te blijven. Nu wij bij Jonathan niet in verenigingsverband kunnen voetballen en trainen willen wij je graag helpen om toch actief en fit te blijven. Met dank aan onze partner Fysio Sport & Training Dijnselburg (www.fysosportentraining.nl) bieden wij al onze leden gratis trainingsmomenten thuis aan.

De docenten/fysiotherapeuten van Fysio Sport en Training hebben de volgende trainingen op video opgenomen welke u thuis op elk moment van de dag kunt doen:

• Buikspierkwartiertje
    • Plan & Tabata oefeningen voor core stability
    • Interval trainingen voor algehele fitheid
    • HIIT-trainingen

Hoe? Hou deze website, Facebook- & Instagram accounts van Jonathan zullen de trainingen worden “uitgezonden”. Het enige wat je hoeft te doen is een matje neerleggen, schuif de eettafel even opzij, zet je laptop of telefoon neer en start het filmpje maar. Oh ja, een bidon met water en een handdoek ook wel handig. Uiteraard is het mogelijk om je eigen inspanningen met ons te delen om zo wellicht ook andere leden aan te zetten tot actie. De traingingen kun je uiteraard ook herhalen door nogmaals op het filmpje te klikken maar houd ook de andere dagen in de gaten want er zit ook een opbouw in qua zwaarte.

Heel veel plezier en succes met de trainingen en nogmaals onze dank aan Peter Kruft en zijn team van Fysio Sport en Training Dijnselburg

• Training 1: Buikspierkwartiertje

• Training 2: Tabata Plank 1

De eerste Tabata training voor verbetering van je buik- en rugspieren. De komende dagen volgen meerdere van deze uitdagende trainingen.

Plaats je filmpje op Instagram, #JonathanFit en tag @v.v.jonathan!

• Training 3: Bring Sally Up

Een challenge voor de benen.

• Training 4: Tabata plank deel 2

Zet hem op doorzetters!

• Training 5: HIIT

Een HIIT training, speciaal voor de spelers van v.v. Jonathan. Het is een zware interval training. Het is een training van een half uur die uiteraard in intensiteit aan te passen is.