• De shop is elke zaterdag open van 09.30 tot 11.30 uur,

behalve bij algehele afgelasting en tijdens de schoolvakanties.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De dames van de shop doen een oproep:

Iets doen voor je club, die van je kind of partner……………

Heb je iedere vier tot zes weken op zaterdagochtend twee uurtjes over die je goed wilt besteden? Of ben je op woensdagmiddagen beschikbaar?

Word dan vrijwilliger in de Jonathanshop!

Het huidige vaste team van vrijwilligers is hard toe aan uitbreiding. Wil je ook een bijdrage leveren aan het reilen en zeilen van de club, mensen ontmoeten in allerlei leeftijdscategorieën en lijkt het je leuk om ervoor te zorgen dat iedereen in de winkel vindt wat hij of zij nodig heeft, neem dan contact op met Merina Bruggeman of Anita Henschen via info@vvjonathan.nl. Zij vertellen je graag meer.

De shop is gesloten bij algehele afgelasting en tijdens de schoolvakanties.

Er kan alleen nog maar met PIN betaald worden, niet meer contant!!

Sinds vorig seizoen zijn de wedstrijdshirts met korte mouwen. Deze shirts worden het standaard wedstrijdshirt. Voor de koude maanden is er een speciaal thermo- onder shirt in exact dezelfde kleur verkrijgbaar.

Prijs shirt korte mouwen: € 37,50        Prijs Ondershirt lange mouwen: € 25,-

zolang de voorraad strekt!

Volgens KNVB-reglement moeten de mouwen van het ondershirt dezelfde kleur hebben als het bovenshirt.

• Jonathan Tenue

Prijs: Shirt € 37,50 ; Broek € 22,50 ; Kousen € 12,50. Dit is de prijs voor zowel de junior- als de seniormaten.

Verkrijgbaar in de maten:

Junior XS t/m Junior XL

Senior S t/m Senior XXXL.

Kousen in de maten: 27-31; 32-36; 37-41; 42-46.

• Keepers Tenue

Prijs: Shirt € 37,50 lange mouw; Korte Broek € 22,50 ; Lange Broek : € 35,-;  Kousen € 9,95.

Dit is de prijs voor zowel de junior- als de seniormaten.

Het shirt is verkrijgbaar in de kleuren: Geel, Zwart en Blauw/Zwart.

Broek alleen in Zwart.

Verkrijgbaar in de maten: Junior S t/m Junior XL en Senior S t/m Senior XXXL.

• Trainingsshirt MAHER zwart met grijze schouderbies

Prijs: € 22,95

Verkrijgbaar in de maten: Junior XS t/m Junior XL; Senior S t/m Senior XXXL.

• Trainingspak

Prijs:  €69,95

Verkrijgbaar in de maten: Junior XS t/m Junior XL; Senior S t/m Senior XXXL.

• Softshell jack STENGS zwart met hoodie

Prijs: € 81,95

Verkrijgbaar in de maten: Junior XS t/m Junior XL en Senior S t/m Senior XXL.

• Aanvoerdersband

Prijs: € 7,50

• Regenjack HELMER zwart/grijs

Prijs: € 69,95

Verkrijgbaar in de maten: Senior S t/m Senior XXXL.

• Regenjack zwart

Prijs: Junior € 34,95 en Senior € 34,95

Verkrijgbaar in de maten: Junior S t/m Junior L en Senior S t/m Senior XXXL.

• Polo (Wit)

Prijs: € 29,95

Verkrijgbaar in de maten: Senior S t/m Senior XXL.

• Rugtas

Prijs: € 28,50

• Voetbaltas Groot (Sportbag nr. 10) zwart/wit

Prijs: € 39,95

• Handschoenen en Muts

Prijs: Handschoenen € 15,- en Muts € 15,-

Materiaal handschoenen: Softshell met nopjes; materiaal muts: gebreide muts.

Verkrijgbaar in de maten: Pupil, Junior en Senior.

• Jonathan cap Feniks

Prijs: € 9,95